Welcome, visitor! [Login

Premium WordPress Themes - AppThemes

Snowshoe karışıklığı bizi yukarı taşıyor

• Listed: 10 Ekim 2017 05:45

Description

Kusursuz bir tekniğime sahibim, diyor, ama bana nasıl durdurulacağını henüz göstermedi ve saniye sonra iniş yolu ile hız kazanmaya başladım ve kızım Emelye’ye çarptım.
İkimiz de bir yığın halinde karaya oturuyoruz ve Pierre etkilendimden daha az görünüyor. Belki de kayak yapmak için sıkışmış olmalıydım, ancak Şubat ayının yarısıydı ve Mont Blanc’ın eteğindeki atmosferik Saint-Gervais beldesinin yamaçları kayakçılarla birlikte yürüyordu.
Bazı alternatif kış maceraları ile kalabalıktan kaçıyoruz. Kendimizi çözdükten sonra, Pierre frenleme eylemini bize gösterir.
O zaman bile daha iyiyim, bu yüzden eşim Tom, yerini Emelye ile takas ederek onu tampon olarak kullanabilirim. Çam ağaçlarının arasından komşu Saint Nicolas de Véroce’a doğru gezimize çıkmak için daha mükemmel bir gün seçmiş olamazdık. Gökyüzünde bir bulut yoktur ve güneş karın üstesinden gelip, süs gibi bir kaliteye sahiptir.

Zaman zaman, bir ağaç, kara bir yığın taşıyor ve hareketsiz havaya ışıltılı bir iz bırakıyor. Kalabalık pistler birkaç adım uzaktaysa da, ormandaki tek ses kayaklarımızın sallanmasıdır.
Emelye ve oğlum Luke’un donmuş bir şelaleden dev buz süpürgeleri seçtiği ahşap dağ evleri ve nehir yatağından geçerek izleri sürüyoruz. Sık sık duruyorum, görünüme hayranım gibi yapıyormuş gibi davrandım ama gerçekten puf çıktım. Zor iş ve çok fazla katman koydum. 30 dakika sonra hepimiz kat ve şapka attık. Kaygısız kayakçıların çocukları hızla köreleyebileceklerini düşündüm, ancak devam etmesi için yalvarıyorlar.

Ertesi gün tekrar kayak pistlerine giriyoruz, ancak 10 dakikalık sıraya göre kayakçılara katılmak yerine
plastik tekneler gibi görünen kar ayakları üstüne koyduğumuz gondol ve kreş yamacından başlayıp ötesi ormana doğru ilerleyerek yeti benzeri izlerin bırakıldığı gondol.
Rehberimiz Sylvie, yaban hayatının kanıtlarına işaret etmek için durur: bir fare faresinin bıraktığı minik pençe izi deseni; tilki baskılar; bir çam marteni.
Sanki biz uygarlıktan birkaç kilometre uzakta hissediyoruz. Dağları ormandan çıkarıp sıcak güneş ışığına geri döndürerek, Sylvie’nin fl sormasından ballı sıcak bir fincan sıcak çay için duruyoruz.

Haftanın ilerleyen saatlerinde yokuş aşağı kayağımdayım, ancak dağdan çıkmak için ailenin asansör kuyruğuna terk etmesinden memnuniyet duyarım. Evet, kayaklarımda. Alt tarafa yapıştırılmış naylon “kaplamalar” ve topuklarınızı, turne ya da “randonée” kayaklarınızı Fransa’da aradıkça kaldırmanıza olanak tanıyan özel ciltler sayesinde, yürümenizi sağlar.
geri yok olmadan yokuş yukarı.
Bizden yaklaşık 1.000 fit yüksekliğindeki Plateau de la Croix’a gidiyoruz. -7C ama birkaç dakika içinde terledim ve nefes almak için durmak zorunda kalıyorum. İki saat sonra, yarımadamım olan Mont D’Arbois’in tepesine pantolonum. Bitkin durumdayım, bu yüzden bizi biraz daha yüksek bir telesiyeje sürükleyerek dolandırdık.

Nihayet hedefimize ulaştığımızda bedenimizdeki her kas iniyor. Geç öğleden sonra, teleferikler kapandı ve kendimize bir dağ var.
Sonra rehberim saf dokunmatik kar yamacına işaret ediyor.
Yokuş aşağı tepeden fırladı ve “Bu onunla ilgili olan şey,” dedi. Kayaklarım biraz titreşir, sonra dengemi bulup derin tozla dönmeye başlarım. Saf mutluluk. Kesinlikle bu kadarıyla ilgilidir.
● ALIYOR: Peak Retreats (0844 576 0170 / www.peakretreats. Co.uk) yedi geceyi

Eurotunnel geçişi de dahil olmak üzere Şubat yarısı boyunca £ 341 puandan (dört paylaşımlı) tek odalı, kendi yemeğinizi hazırlayan bir daire.
Saint-Gervais Turizm Ofisi (Birleşik Krallık’tan: 0033 450 477 608 / www.saintgervais.net), yetişkinler için £ 13, çocuk £ 13’dan snowshoe zamları ayarlayabilir; saatlik £ 33pp’dan cross-country veya randonée kayak dersleri.

No Tags

No views yet

Listing ID: N/A

Report problem

Processing your request, Please wait....